sobota, 22 września 2012

Testowy




LOADING

3 komentarze:

  1. Witam, tu Jill z Zaczarowane-Szablony. Nigdzie nie widzę wstawionego linku/buttonu, czego wymaga regulamin. Prosiłabym o naprawienie tego błędu - w innym wypadku szablon nie zostanie zrobiony. Pozdrawiam ciepło ; ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, tu Jill z Zaczarowane-Szablony. Złożyłaś u nas zamówienia, ale, niestety, Asumay postanowiła odejść. Wiem, że bardzo długo czekasz i bardzo mi przykro z tego powodu, jednak dopiero dziś dowiedziałam się o decyzji Asumay. Wcześniej wciąż wierzyłam, że jednak zostanie i doda twój szablon.
      Jeśli pozwolisz, to zasugeruję, byś przeniosła się do kolejki Avii - mimo, że jej kolejka jest zamknięta, to chętnie przyjmie twoje zamówienie i wykona je w miarę możliwości jak najszybciej. Możesz też przenieść się do wolnej kolejki - w takim wypadku zamówienie wykona szabloniarz, który aktualnie będzie miał czas.
      Jeszcze raz bardzo, bardzo przepraszam za całe zamieszanie. Jestem mi strasznie głupio, że do czegoś takiego doszło. Mam nadzieję, że mimo wszystko wybaczysz nam tę sytuację.
      Pozdrawiam ciepło
      Jill

      Usuń
  2. hej ho. zapraszam na waniliowe.blogspot.com w celu rozpowszechnienia Twojego bloga. ;D Jak? Otóż wideo-reklama jest stworzona dla Twojego bloga. Możesz ją wstawić na bloga, przesłać znajomemu. Zapraszam! ;)

    waniliowe.blogspot.com

    /wiedźma.

    OdpowiedzUsuń